fbpx
© Laura Vansevičienė

PRAeis

Vid(ut)inio aktoriaus monospektaklis

PRODIUSERIS Atviras ratas

REŽISIERIUS, DRAMATURGAS IR AKTORIUS  Justas Tertelis

KOMPOZITORIUS Nikolajus Polujanovas

SCENOGRAFĖ IR KOSTIUMŲ DAILININKĖ Laura Luišaitytė

VIDEO J. Tertelis

VERTĖJAS Aivaras Mockus

PREMJERA  2023 M. LAPKRIČIO 10, 11 D.

 

LAIKAS rugsėjo 27 d. |  16:00
VIETA Menų spaustuvė, Kišeninė salė

KALBA  ANGLŲ KALBA

Šis spektaklis – antroji dalis (kol kas) diptiko, kuriuo dokumentuojama profesinė aktoriaus bei dramaturgo Justo Tertelio patirtis, o kartu ir Lietuvos teatro kultūros pokyčiai. 2007 m. pjesėje ir spektaklyje „PRA“ žavėjęsis aktoriaus profesija, naiviai stebėjęsis teatro lauku bei jo dalyviais ir scenos meną matęs pasaulio centre, dabar jis dalijasi sukaupta patirtimi, pakitusiu lauko matymu, permąstytais prioritetais ir tyrinėja teatro vietą bei prasmę nuolat kintančiame pasaulyje. O kartu kviečia apmąstyti, kokio teatro norime ir tikimės įsitvirtinant naujoms kūrėjų kartoms.

Kristina Steiblytė, Lietuvos teatro vitrinos kuratorė

 

„PRAeis“ – monospektaklis visiems, mylintiems teatrą. 

Jeigu jums visada buvo smalsu, kaip aktoriai išmoksta tiek daug teksto, kaip jie ne tik „įeina“, bet ir „išeina“ iš vaidmens, koks jausmas yra vaidinti „gerą“ spektaklį ar negauti apdovanojimo – aktorius, dramaturgas, režisierius Justas Tertelis savo monospektaklyje įtraukiančiai ir lengvai praskleis visa tai paaiškinančius šiandieninio teatro pasaulio užkulisius.

Šis monospektaklis tęsia dramaturgo Justo Tertelio pirmosios pjesės „PRA – vienaveiksmė monopjesė pradedančiam aktoriui“ temą. Tik naujajame kūrinyje aktorius į teatro ir visuomenės santykius žvelgia nebe iš pradedančio, bet iš patyrusio – vidutinio amžiaus – teatro kūrėjo perspektyvos. Bendro dialogo su publika metu, apmąstydamas ir kvestionuodamas visuomenėje nusistovėjusius įsitikinimus apie teatrą ir kultūrą, tyrinėdamas paradoksalias kūrėjų gyvenimo situacijas, Justas Tertelis kviečia kartu paklausti savęs – kodėl šiandien vis dar einame į teatrą? Kokio teatro ir kultūros mums iš tikrųjų reikia?

Bilietai