NO FAKE* audiodienoraštis
#5 audiodienoraštis – 2020.09.22 | Skambina robotas |
#5 audiodienoraštis – 2020.09.22 | Skambina robotas |
Ar simuliacija artėja prie manipuliacijos?
Tuomet simuliuojama tikrovė artėja prie fikcijos?
O simuliuojama tiesa artėja prie reklamos?
#4 audiodienoraštis – 2020.09.11 | Tadas Montrimas ir Rita Mačiliūnaitė |
#4 audiodienoraštis – 2020.08.22 | Tadas Montrimas ir Rita Mačiliūnaitė |
Ketvirtame audiodienoraštyje režisierius Tadas Montrimas kalbasi su kompozitore Rita Mačiliūnaite.
„Parinktas muzikinis kūrinys labai turtingas. Svarstau, ar jis „nenuneš“ ir vaizdo, ir viso kito“, – svarsto Tadas, besikalbėdamas su kompozitore.
#3 audiodienoraštis – 2020.08.22 | Tadas Montrimas ir Rasa Kregždaitė |
#3 audiodienoraštis – 2020.08.22 | Tadas Montrimas ir Rasa Kregždaitė |
Kiek daug techninių klausimų iškyla ruošiantis spektakliui, ir kiek daug sprendimų suranda prodiuseris. „NO FAKE*“ režisierius Tadas Montrimas kalbasi su spektaklio vadybininke Rasa Kregždaite. Šįsyk Tadas su Rasa ieško senų, nenaudojamų, bet veikiančių telefonų savo spektakliui. Galbūt kaip tik jūs savo stalčiuje turite tokį?
#2 audiodienoraštis – 2020.08.13 | Tadas Montrimas ir programuotojas Deimantas |
#2 audiodienoraštis – 2020.08.13 | Tadas Montrimas ir programuotojas Deimantas |
Antrame audiodienoraštyje režisierius Tadas Montrimas kalbasi su programuotoju Deimantu, kuris pasakoja apie įdiegtą sistemą, reikalingą spektaklio metu:
„Jau pabaigiau programuoti visą interface’ą, įvedžiau šiek tiek logikos, kad būtų lengva viską sukelti. Naudoju programas, kurios leidžia sukurti reikiamą turinį skirtingoms operacinėms sistemoms.“
#1 audiodienoraštis – 2020.08.06 | Tadas Montrimas ir Virginija Rimkaitė|
#1 audiodienoraštis – 2020.08.06 | Tadas Montrimas ir Virginija Rimkaitė|
Pirmame audiodienoraštyje imersinio spektaklio – žaidimo „NO FAKE*“ režisierius Tadas Montrimas kalbasi su dramaturge Virginija Rimkaite apie spektaklio dramaturginius iššūkius.
Tadas Montrimas: „Spektaklio vieta, kur yra vyrų ir moterų klausimas: gali būti, kad į vieną spektaklį ateis vien tik moterys. Ar ten, kur turi būti vyras, galėtų tai atlikti ir moteris? Ar turėtų būti vyriški ir moteriški bilietai?“
Virginija Rimkaitė: „Tada mes prarandam santykį į ryšį”.
Visas Tado ir Virginijos pokalbis – audio įraše.